About خرید لامپ زنون

Wiki Article

همان قیمت، همان کیفیت، درب منزل شما ! لوکس و اسپرت، ماشین اسپرت !

لامپ‌های هالوژن قیمت ارزانی دارند و سریعتر از لامپ زنون روشن می شوند. با این وجود دلایلی وجود دارد که چرا فناوری‌های جدیدتری برای جایگزینی این نوع از لامپ‌ها ساخته می‌شوند.

.. با شرکت ها تماس بگیرید. تمامی محتوای این وب سایت متعلق به سایت صنعت ایران () می باشد.

لامپ‌های زنون هم مانند هر وسیله دیگری مزایا و معایب خاص خود را دارند.

اگر از دسته کسانی هستید که به رانندگی در سکوت شب تمایل دارید و یا اصلا شغل تان ایجاب می کند که در دل تاریکی نیز برانید، هیچ چیز بهتر از تجهیز کردن بخش نورانی اتومبیل خود با بهترین لامپ های هدلایت نمی باشد که برای استفاده در این خصوص نیز ما می خواهیم لامپ زنون خودرو را به شما معرفی نماییم.

همانطور که اشاره کردیم این مدل لامپ قیمت بیشتری نسبت به انواع دیگر لامپ‌ها دارند اما برای خریدی پرسود، شما را به خرید از فروشندگان فعال و معتبر در این حوزه با دریافت ضمانت‌نامه و خدمات پس‌ازفروش دعوت می‌کنیم.

استفاده از رنگهای غیر استاندارد به جای این که دید در شب را بیشتر و واضح تر و خستگی چشم را کمتر کند باعث مختل کردن دید و خستگی چشم را بیشتر می کند پس بهتر است از رنگهای استاندار استفاده کنیم.

مناسب برای: موتورسیکلت ایرانی و خارجی مانند هوندا، ویو، آپاچی، پالس و غیره

به طور کلی می‌توان گفت که لامپ‌های زنون در دو نوع پیوسته (مثل چراغ خودروها) و فلاشی (همانند آنچه در دوربین‌های عکاسی است) وجود دارند.

مجموع این موارد سبب شده تا این محصول به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها در زمان خرید لامپ زنون تلقی شود.

فیلامان لامپ چیست؟ انواع لامپ پرکاربرد بهترین نور برای فیلمبرداری نورپردازی ورزشگاه‌ها نورگیر ساختمان شمالی تمامی حقوق این سایت متعلق به هلدینگ بروکس است.

لطفا قبل از خرید محصول اطلاعات پایه لامپ خودروی خود را چک نموده سپس نسبت به نوع لامپ مصرفی اعم از نور بالا ، نور پایین و یا پراژکتور محصول خود را انتخاب نمایید.

قبل از اینکه بخواهیم بهترین و قوی ترین مدل های لامپ زنون را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم، بهتر است xenon lamp ابتدا مروری بر روی ماهیت این دسته از محصولات داشته باشیم.

این لامپ ها دارای یک محفظه بسته هستند که درون آن ها مقداری از گاز زنون قرار گرفته است.

Report this wiki page